skrbaa.blogg.se

Här kan du läsa om allt som händer i mitt liv!

Sovdags

Kategori: Allmänt

Har nu lagt mig i sängen och ska försöka sova. Kvällen spenderades framför tv:n tillsammans med Simon, Linnéa och Matilda. Idag började ju hockey-vm så vi såg matchen Sverige-Schweiz. Har Typ aldrig kollat på en Sverigematch tidigare men det ska det nog bli ändring på. Simon har börjat följa hockeyn ganska mycket så dem följande 15 kvällarna kommer nog att spenderas framför tv:n ;)

Jag trodde jag skulle ha världens träningsvärk när jag gick upp imorse men det hade jag inte. Dock har den blivit värre och värre ju mer tid som går. Jag, Matilda och Linnea gick ut på en promenad förut och jag trodde att det skulle hjälpa mot träningsvärken men icke, nu kan jag knappt gå. Har så jäkla ont i lår och vader.. Imorgon bitti är det spinning som gäller och träningsvärken brukar ju vara som värst dag 2, vilket är imorgon, så vi får hålla tummarna att träningsvärken ändå blir bättre för annars vet jag inte riktigt hur jag ska klara av att cykla en timme!

Godnatt på er alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: