skrbaa.blogg.se

Här kan du läsa om allt som händer i mitt liv!

Halloj igen

Kategori: Allmänt

Har inte hänt så mycket de senaste dagarna så har inte riktigt haft något att skriva. Dock är ju inte direkt något jag skriver sådär särskit spännande..
 
Imorse jobbade jag 8.00-11.45 och sen så gick jag till folktandvården för att boka tid. Dom hade fått ett återbud 12.30 så jag hade tur och slapp vänta flera dagar/veckor på en tid. Jag hade ju inte varit hos tandläkaren på 2,5 år och då sa dom att jag hade många på gång att bli hål så jag var livrädd när jag idag satte mig i tandläkarstolen. Trodde att jag skulle ha typ 10 hål och att det skulle kosta flera tusen. Kände att det var dags att boka tid, kunde ju inte skjuta på det hur länge som helst..
 
Jag blev positivt överraskad när jag såg röntgenbilderna och tandsköterskan tittade på mina tänder. Hon tyckte jag hade mycket fina/bra/rena tänder. Och det bästa av allt - jag hade inga hål!! :D Dock en lagning som behövdes fixas så det har jag nu bokat tid för. Så idag har jag varit glad! Haha äntligen kan jag pusta ut och slappna av.. ;)
 
Nu sitter jag och Simon i soffan och kollar hockeyn. Vi käkar vitlöksbröd med massa gott pålägg. Mums!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: