skrbaa.blogg.se

Här kan du läsa om allt som händer i mitt liv!

2013-05-06

Kategori: Allmänt

Och vet ni vad? Jag har fortfarande träningsvärk. Wtf liksom?! Har ju gått flera dagar nu..Tycker att den borde gått över nu! I lördags kunde jag knappt gå, jag fick till och med ta hissen ner till tvättstugan för att jag inte klarade av att gå i trappan. När jag och simon gick till affären så tyckte han att det såg ut som att jag var gravid i nionde månaden. Jag har liksom inte kunnat böja på benen ordentligt förrän idag. Nu kan jag gå någorlunda iaf, skönt det! Sist jag hade en sån här träningsvärk var nog ett sportlov för flera år sen när jag simmade. Det var måndag och landträning. Då skulle vi träna spänst så vi hoppade upp och ner på plintar i en timme. Efter det kunde jag inte gå på flera dagar, och så fick jag även influensan så var sängliggandes hela sportlovet. Vi får hålla tummarna att träningsvärken försvinner snart! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: