skrbaa.blogg.se

Här kan du läsa om allt som händer i mitt liv!

Jobbiga nätter

Kategori: Allmänt

Varför kan jag inte få sova en hel natt utan att vakna flera gånger? Jag brukar kunna sova som en stock men den senaste tiden har jag vaknat flera gånger varje natt.. Tur att jag fick sova ut lite igår iaf, annars hade jag nog inte orkat gå upp imorse för cardio crossen. Jag vet inte om det kanske beror på att det börjar bli vår och ljusare ute? Det jobbiga är dock att jag dom senaste dagarna har vaknat under nätterna med halsont och varit tvungen att dricka vatten/ta halstablett=bli pigg=svårt att somna om igen men som tur är är halsen bättre när jag väl ska gå upp. Orkar verkligen inte bli sjuk nu! Speciellt inte halsont, det är ju typ det värsta..

Nej nu ska jag göra mig redo för cardio cross - här ska det svettas! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: