skrbaa.blogg.se

Här kan du läsa om allt som händer i mitt liv!

D.Ö.D

Kategori: Allmänt

Jag hade planerat att köra spinning idag men jag hade så ont i kroppen att jag avbokade. Jag tänkte att en cykeltur till Elgiganten och tillbaka skulle räcka som dagens träning. Vi har lyckats slarva bort sladden till kameran men självklart var det någon specialsladd som vi är tvungna att beställa via internet..

Simon lyckades sen övertala mig att cykla lite extra istället för att köra direkt hem. Han ville till kyrkbyn och det var bara 3 km dit så jag hängde på. Dock så hittade vi inte riktigt dit så vi bara fortsatte och fortsatte att cykla.. Slutade med att vi kom till sunderby sjukhus! Där tog vi en liten paus för att fylla på vattenflaskan. Fortsatte sedan vår cykeltur tillbaka till storheden. När vi kom till storheden så hade vi alltså kört cirka 2,5 mil och då var vi båda taggade på att cykla mer. Vi åkte då till stan, tog en kort paus och så åkte vi en omväg hem. Hela cykelturen blev på 5 mil(!!!) så vi var helt slut när vi kom hem.

Och jag är fortfarande helt slut. Jag har precis ätit en stor portion med broccoli- och blomkålsgratäng med bacon och så potatis till. Gud så gott det var! Nu ligger jag helt död i soffan och vilar. Kan knappt röra på mig.. Har ett övningspass imorgon bitti kl 8.15 så vi får se om jag kommer komma upp ur sängen så tidigt.. Lär ju inte kunna gå efter dagens träning.. Men kul var det! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: