skrbaa.blogg.se

Här kan du läsa om allt som händer i mitt liv!

Jösses

Kategori: Allmänt

Idag stod Cardio cross på schemat. Det var en instruktör jag tidigare inte haft som höll i passet så upplägget var lite annorlunda. Istället för flera småstationer och kortare intervall var det nu 5 stationer där man varvade två övningar i hela fem minuter. Jag höll på att dö. På uppvärmningen skulle man göra flera upphopp(12,11,10 osv) och redan då dog mina ben. Sen skulle ju låren jobba på nästan alla stationer. Vissa övningar kunde jag knappt klara av för att benen var för trötta, dom hade typ domnat bort pga all mjölksyra. 
 
Ligger nu i soffan och kan knappt röra mig. Mina lår gör så ont att det känns som att dom snart ska explodera. Känner hur träningsvärken börjar komma nu. Vill inte tänka på hur låren kommer må imorgon. Och då ska vi träna body pump, hur ska jag klara av det?! Med lite vilja och motivation ska det nog gå ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: