skrbaa.blogg.se

Här kan du läsa om allt som händer i mitt liv!

Nu kör vi!

Kategori: Allmänt

Jag har precis blivit klar med plugget för idag! Imorse gick jag upp runt åtta och fortsatta sammanfatta statistikföreläsningarna. Kl 11 gick jag sen till Jenny och satt med henne och Hugo och pluggade juridik. Kom hem runt 18, lagade middag och sen forsatte jag att sammanfatta statistikföreläsningarna. Och nu är jag äntligen klar! Jippi! Nu känns det lite bättre för kommer inte ha något plugg alls i helgen. Vi blev inte helt klara med juridiken, har 2 uppgifter kvar, men dom har jag tänkt titta på imorgon :)
 
Känns också skönt att ha kommit igång med plugget nu. Är ju snart bara en månad kvar tills tenta så nu är det nog dags för mig att börja anstränga mig lite. Nästan efter varje tenta har jag blivit arg på mig själv för att jag inte pluggat tillräckligt så nu ska jag ta tag i plugget och verkligen börja plugga i tid!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: