skrbaa.blogg.se

Här kan du läsa om allt som händer i mitt liv!

Nystart

Kategori: Allmänt

Körde ju cardio cross imorse 9.30-10.30 och jag märker redan att jag blivit starkare trots att jag slarvat mycket med maten och träning på sista tiden. Nu gäller det dock att köra lite mer strikt. På måndag kör jag igång och då är det verkligen inga sötsaker som gäller! Beach 2014 - here I come!
 
 
Efter träningen så duschade jag, käkade lite lunch och klockan 12 var det dags att börja tvätta! Efter att vi satt på två maskiner så tog vi bilen till Kvantum och handlade. Det var verkligen på tiden att vi handlade för både kyl och frys var ganska så tomma.. Men nu har vi fyllt på med massa smarrig mat! :) När vi kom hem så gick vi ner till tvättstugan och hängde upp tvätten. Medan kläderna torkade så har jag gjort lite allt möjligt, men mest städat här hemma. Strax innan 16 så gick vi ner igen för att hämta tvätten och nu ska vi snart börja laga middag, blir tacos! Inte ätit tacos på en evighet så ska verkligen bli hur gott som helst!! :D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: