skrbaa.blogg.se

Här kan du läsa om allt som händer i mitt liv!

Lite nytt

Kategori: Allmänt

Jag och Simon tog ju en cykeltur till stan idag efter min träning för att kolla på träningsutrustning. Jag såg igår att intersport hade ett cluberbjudande med vindjacka+träningstights/vindbyxa för bara 399 kr så vi åkte dit för att se om det var något att ha. Både jag och Simon tyckte att kvallan var helt ok så vå köpte ett varsitt set! Jag köpte jacka och träningstights och simon köpte jacka med vindbyxor. Simon köpte även en cykeldator och handskar :)
 
Sen cyklade vi i full fart hemåt för jag hade ett övningspass i juridiken som jag inte ville missa. När övningspasset var slut så ville Simon åka till storheden för att handla något på Biltema så vi drog på oss våra nya kläder och begav oss ut på ytterligare en cykeltur!Var riktigt härligt! Synd bara att cyklar är så jäkla dyra för jag hade gärna velat köpa en till cykel, en lite bättre cykel som man kan ha när man ska "träna". Den jag har nu är ju en tantcykel och inte särskilt snabb/bra.. Jaja, får väl bli något att köpa i framtiden när man har pengar :)
 
Idag har jag alltså tränat lite styrka, spinning och cyklingx2.  Imorgon är det cardio cross som gäller och så får jag se om jag och simon ska ut på någon cykeltur eller promenad framåt kvällen. :)
 
 
Den här vindjackan kommer jag använda flitigt. Är ju perfekt att ha ute nu med underställ under och så i sommar med ett träningslinne under bara!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: