skrbaa.blogg.se

Här kan du läsa om allt som händer i mitt liv!

May. 04, 2013

Kategori: Allmänt

Har precis varit på stan med Linnea och Matilda. Vi promenerade dit, handlade lite och så tog vi bussen hem. Jag fick med mig vin, plåster och lypsyl hem. Nu när jag köpt bra plåster får vi hålla tummarna att jag inte får skoskav och att jag kan börja promenera lite mer :)

Imorse var det ju spinning 10-11 och det var verkligen jobbigt. Jag kunde knappt ta mig upp imorse pga träningsvärken. Och den blir bara värre och värre.. Haha har nog aldrig haft sån här värk. Men det är ju bara bra, det är ju muskler som kommer till ;)

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Linnea och Matilda ska ut med ett gäng och jag vet fortfarande inte om jag ska med eller inte. Är inte så sugen på att festa, speciellt inte nu när jag knappt kan gå, men samtidigt var det ett tag sen jag festade med dom. :) Sen har vi planerat utgång nästa fredag och festa mycket är väl inte det bästa för mig nu när jag försöker vara nyttig. Jag har som tur några timmar på mig att bestämma mig. Kanske går förbi och bara säger hej tillsammans med Simon :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: